آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه اینترنتی anynet بوده است و این فروشگاه اینترنتی در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در فروشگاه اینترنتی anynet، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

گارانتی کلیه تجهیزات موجود در فروشگاه اینترنتی anynet دوازده ماه می باشد.

شرایط بازگرداندن و تعویض کالا:
در صورتی که کالای خریداری شده دارای عیب ذاتی و یا عیب هایی باشد که در کارخانه شرکت تولید کننده اتفاق افتاده، مشتریان می توانند تا سه ماه پس از تاریخ تحویل، کالا را مرجوع نموده و فروشگاه اینترنتی anynet متعهد به تعویض کالا خواهد بود.
در صورتی که در دوره ضمانت، کالایی معیوب و غیر قابل تعمیر شود با یک دستگاه مشابه یا معادل تعویض خواهد شد.
چنانچه کالایی در دوره ضمانت معیوب شد و پس از تعمیر مجددا دچار عیب مشابه شد، کالا بلافاصله تعویض خواهد شد.
 کالاهای نو در صورتی که دارای خط و خش، شکستگی و یا مواردی اینچنینی باشد مشتری میتواند در زمان تحویل و بررسی نسبت به عودت آن اقدام نماید.
مشتری بایستی در هنگام مرجوع نمودن کالا جهت تعویض کلیه لوازم جانبی اعم از جعبه، کابل برق، آداپتور، گوشواره ها و … که در بسته بندی زمان تحویل موجود بوده را به فروشگاه اینترنتی anynet تحویل دهد.
در صورتی که کالایی مشمول تعویض گردد و در آن زمان همان پارت نامبر موجود نباشد، کالایی حایگزین و مشابه تحویل داده خواهد شد و با رضایت مشتری مابه التفاوت قیمتی کالا اخذ خواهد گردید.

شرایط تعویض کالا:
چه شرایطی باعث عدم قبول مرجوعی کالا می شوند؟
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

از آنجا که فروشگاه اینترنتی anynet یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

کالاهایی که به صورت نو فروخته میشوند در مدت زمان ۲۴ ساعت پس از تحویل قابل مرجوع می باشند.
کالاهایی که به صورت بازسازی شده (Refurbished) طبق شرایط مشابه برای کالاهای نو در مدت زمان ۲۴ ساعت پس از تحویل قابل مرجوع می باشند.
کالاهایی که به صورت دست دوم فروخته می شوند تا ۲۴ ساعت پس از تحویل قابل مرجوع می باشند و بنا به درخواست مشتری مبلغ دریافت شده بازگردانده خواهد شد و یا به حساب بستانکار مشتری لحاظ می شود.

توجه :

اگر کالا سالم و دقیقاً مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.


پرسش و پاسخ های متداول:
من سفارش خود را تحویل گرفتم اما متوجه شده ام از آن رضایت کامل ندارم.آیا می توانم درخواست تعویض کالای خود را داشته باشم؟
خیر. متأسفانه طبق شرایط و ضوابط فروشگاه اینترنتی anynet برای تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا به خاطر مشکلاتی که در هنگام تحویل قابل‌مشاهده است و دلایل مشخص بر روی بسته‌بندی کالا، امکان‌پذیر نیست.
 به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی خوردید، می‌توانید از گروه خدمات مشتریان anynet  کمک بخواهید. در این صورت همکاران ما خوشحال خواهند شد که برای برطرف شدن مشکل شمارا یاری کنند.

شرایط بازپرداخت فروشگاه اینترنتی anynet چیست ؟
پس از دریافت کالا توسط فروشگاه اینترنتی anynet ،گروه تخصصی فنی دلیل برگشت کالارا بررسی خواهد کرد. اگر مشکل ایجاد شده به دلیل استفاده نادرست کاربر باشد،کالا به شما برگشت داده می شود.
اگر مشکل ایجادشده از دستگاه یا کالای دریافت شده باشد به انتخاب شما یا کالای سالم ارسال خواهد شد و یا طبق تائید گروه تخصصی فنی مبلغ به حساب شما حداکثر ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده در روزهای کاری(شنبه تا چهارشنبه)، برگشت داده خواهد شد.


چه گونه می‌توانم وضعیت کالای برگشتی خود را پیگیری نمایم؟
پس از دریافت کالا در انبار anynet گروه خدمات مشتریان طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت نتیجه بررسی را به اطلاع شما خواهند رساند .

آیا anynetهزینه حمل کالای بازگشتی را پرداخت می نماید؟
به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد مبنای پرداخت هزینه‌های بازگشتی برچسب الصاقی پست روی جعبه می‌باشد.

کالای بازگشتی کجا باید ارسال شود ؟
مشتریان عزیز  لطفاً کالای خود را از طریق همان پست ارسالی به آدرس ما برگشت دهید.

من سفارش خود را لغو کرده بودم اما سفارش به دست من رسیده است باید چه کنم ؟
اگر به هر دلیلی سفارش لغو شده از سمت شما دوباره ارسال‌شده است، لطفاً از مأمور پست یا پیک موتوری ما کالا را تحویل نگرفته و از دریافت امتناع نمایید.
اگر به هر دلیلی در آن زمان تحویل گرفتید، شرایط بازگشت کالا را مطالعه فرمایید.